Na zlecenie InnoBaltica Sp. z o. o nasi eksperci przygotowują analizę marketingową na potrzeby opracowania zestawu produktów w ramach Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności. Celem zadania jest pozyskanie informacji od mieszkańców Pomorza/pasażerów i potencjalnych pasażerów transportu publicznego, a następnie stworzenie specjalnej analizy, która pozwoli na przygotowanie systemu biletowego Fala w taki sposób, aby był on przyjazny dla ludzi akceptowalny przez pasażerów korzystających z pociągów, autobusów, tramwajów i trolejbusów.
Fala to platforma, która integruje wszystkie dostępne na Pomorzu rodzaje komunikacji publicznej. Jej założeniem jest doprowadzenie do sytuacji, w której pasażer nie musi martwić się o to, gdzie i za ile ma kupić bilet. Fala to narzędzia, które umożliwią mu bezgotówkowe płacenie za przejazdy.
Cieszymy się, ze możemy być częścią tego przedsięwzięcia.