SEKAP – System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej
System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej to innowacyjny projekt samorządów, gmin i powiatów Województwa Śląskiego. Polega na stworzeniu teleinformatycznego środowiska dla świadczenia usług publicznych w formie elektronicznej. Efektem projektu będzie zwiększenie poziomu wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych w działalności administracji samorządowej.
Firma Collect Consulting wraz z Partnerami stworzyła konsorcjum, którego zadaniem było świadczenie usług doradczych w zakresie wdrażanych rozwiązań teleinformatycznych we wszystkich fazach realizacji projektu SEKAP. Specjaliści z Collect Consulting byli w szczególności odpowiedzialni za analizę dostarczonych materiałów źródłowych i przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wybór wykonawcy SEKAP.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego